Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Zespołu Szkół w Brusach
Zespół Szkół w Brusach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Zespołu Szkół w Brusach.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Część z opublikowanych zdjęć i grafik nie posiada opisu alternatywnego.
- Mogą się zdarzyć sytuacje, w których linki będą się otwierały w nowym oknie nie informując o tym użytkownika.
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
- Nie na wszystkich stronach występuje pełna dostępność z klawiatury.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Arkadiusz Warnke.
- E-mail: atwarnke@wp.pl
- Telefon: 608851830
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Zespołu Szkół w Brusach
- Adres: Zespół Szkół w Brusach
ul. Ogrodowa 2, 89-632 Brusy - E-mail: sekretariat@zsbrusy.pl
- Telefon: 523982455
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Siedziba przy ulicy Ogrodowej 2.
- Opis dostępności wejścia:
Do budynku prowadzą dwa wejścia. Brak wejść przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. - Opis dostępności parkingu:
Szkoła nie posiada parkingu ogólnodostępnego dla interesantów. - Opis dostępności toalet:
Ogólnodostępne toalety dla uczniów znajdują się na parterze oraz pierwszym i drugim piętrze. Ogólnodostępna toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. - Ułatwienia likwidujące bariery architektoniczne w budynku:
W budynku brak windy. Dodatkowo w przypadku trudności w dotarciu interesanta na piętro szkoły istnieje możliwość zejścia pracownika merytorycznego na parter i obsługi interesanta w dogodny dla niego sposób. - Interesantom zapewnia się informację na temat rozkładu budynku oraz :
tablica informacyjna umieszczona na parterze kieruje interesantów do sekretariatu szkoły.